all or nothing

ewige liebe....!?

das herz klopft bis zum hals, meine augen füllen sich mit tränen - und das, weil dieser song im radio läuft.....

ewigi liäbi - mash

nimm mich i arm und drück mich fescht a dich
und la mi nümmä los
ich tankä mich grad a diär uf
wil's eifach so guät tuäd

ich ha di gärn, ich bruchä dich
ja, ich bi süchtig nach diär
doch garantiä chan ich diär keini gäh
dass äs für immär so wird sii

ewigi liäbi, das wünsch ich diär
ewigi liäbi, das wünsch ich miär
ewigi liäbi, numä für üs zwei
ewigi liäbi, fühl mich bi diär dähei

säg nid "für immär" und säg nid "niä"
ich gibä alles für dich uf
di blick hed igschlagä i mis härz
hesch mich zum brännä bracht

troffä vo dem schtromschtoss, wo so guät tuäd
würdi alles machä
alles gäh, alles für dich tuä
ich la dich nümmä los

ewigi liäbi, das wünsch ich diär
ewigi liäbi, das wünsch ich miär
ewigi liäbi, numä für üs zwei
ewigi liäbi, fühl mich bi diär dähei

ich weiss, liäbi chunnt und gahd, wien ä cherzä schmelzt sie wäg
ja, wien äs liäd hört sie eifach uf oder sie haut eifach ab
niemmär seid, äs sigi liächt, äs isch äs einzigs gäh und näh
a'gid kei verlüürer oder gwünner i dem würfelspiel

ewigi liäbi, das wünsch ich diär
ewigi liäbi, das wünsch ich miär
ewigi liäbi, numä für üs zwei
ewigi liäbi, fühl mich bi diär dähei
706 mal geklickt
theswiss - 17. Apr, 19:15

soso, jetz känsch uf eimal de tegscht ;-) aber natürli wünsch i dir, dass genau das für dich iitrifft!

hexamore - 17. Apr, 19:20

ja natürlech - und das nume wäge dir... ;-)

danke - i wünsche mir das o!!! :-D
antworten
theswiss - 17. Apr, 19:46

isch au genials lied!
antworten
hexamore - 17. Apr, 20:02

und wieeeeeeee.....!!
antworten
Kinkerlitzch3n - 18. Apr, 12:50

Hab mich durchgekämpft ;o) Wirklich schön.
Eines der besten Dinge, die man jemanden geben kann, daß er sich daheim fühlt!

hexamore - 18. Apr, 20:45

ohh, du hast das tatsächlich verstanden? wow, schön! :-) ja, dieser text, der geht mitten ins herz - finde ich wenigstens... :-))
antworten
Kinkerlitzch3n - 19. Apr, 00:15

natürlich, wenn ich mich bemühe, geht viel!
antworten

Trackback URL:
https://hexamore.twoday.net/stories/1837025/modTrackback

logged in or out?

Du bist nicht angemeldet.

searching for...

 

so true.....

irre nicht suchend herum, die schönsten Dinge ergeben sich dann, wenn du sie am wenigsten erwartest... ALLES WAS PASSIERT, HAT EINEN GRUND..

which one is it?

image00118

yesterday? t(w)oday? tomorrow?

April 2006
Mo
Di
Mi
Do
Fr
Sa
So
 
 
 
 
 
 1 
 7 
 8 
10
11
13
15
20
 

what you and me are writing

Toll! Willkommen zurück!...
Toll! Willkommen zurück! :-)
NBerlin - 1. Okt, 08:52
Lebenszeichen
Nach 10 Jahren Absenz wieder Mal da :) Sonst noch...
hexamore - 1. Okt, 08:51
Hallo
findet man dich noch irgendwo im Netz? Es wäre schön...
sravana - 17. Feb, 23:20
Just want to say Hi!
First of all I want to say excellent blog! I had a...
legalepicu477.livejournal.com (Gast) - 8. Mai, 03:16
I am the new guy
Inspiring quest there. What occurred after? Thanks!
Sylvester (Gast) - 6. Mai, 21:31

flags

free counters

you're welcome....

Online seit 6918 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 1. Okt, 08:52

credits

webcounter (since june 05)

XStat-Homepage

kostenloser Counter


webcounter
POWERED BY PUBLICONS.DE

moonstruck......

CURRENT MOON

about jogging
above us
all can happen
angry
annoying
cats and animals
daily things
dislikable
dreams
facts
family
feelings
fond of
funny things
games to play
grateful
... weitere
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren